5 tahun berdua, raya kali ni terus berlima


Bagi pasangan suami isteri, penantian selama bertahun-tahun bagi mendapatkan zuriat pertama bukan suatu perkara yang mudah untuk dilalui bersama.
Apatah lagi jika ahli keluarga dan masyarakat sekeliling sering bertanya soalan berkaitan cahaya mata sehingga menimbulkan perasaan sedih dan tertekan.
Namun berbeza bagi Raihana Kadir dan suaminya, Muhammad Hafiz yang tidak mudah putus asa dan sentiasa berfikiran positif dalam usaha untuk memiliki zuriat.
Menerusi laman Facebook, penasihat kewangan itu meluahkan rasa syukur apabila dikurniakan tiga anak kembar setelah menanti dengan penuh kesabaran sejak berkahwin pada 2014.
“Lima tahun raya berdua.. Tahun ke-6 raya berlima. Alhamdulillah cantik perancangan Allah.. Semoga yang berusaha dapat merasai apa yang diimpikan. Amin.
“Jangan putus asa ya.. Terus berfikiran positif. Saya pun tak pernah terfikir akan melalui detik ini,” tulisnya semalam.
Jika sebelum ini ketibaan Aidilfitri hanya disambut mereka berdua, namun tahun ini lebih bermakna dengan kehadiran trio kembar tersebut iaitu Huda, Harras dan Haris.
Perkongsian itu ternyata mengundang perhatian warganet yang rata-rata mengucapkan syukur di atas perancangan hebat dan rezeki daripada Allah SWT itu.

Post a Comment

0 Comments